Δωρεάν μεταφορικά για όλες τις παραγγελίες πάνω από 500€. Αφορά μόνο Β2Β Πελάτες
Συχνές Ερωτήσεις
1. Σε πόσο χρόνο θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Τα προϊόντα με την ένδειξη «Σε απόθεμα» αποστέλλονται μέσα σε 1-3 ημέρες. Τα προϊόντα χωρίς άμεση διαθεσιμότητα ή με την ένδειξη «εξαντλημένο», συνήθως, αποστέλλονται μέσα σε 5-8 ημέρες, εκτός αν έχετε άλλη ενημέρωση από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
2. Ποιο είναι το κόστος αποστολής;
Το κόστος αποστολής υπολογίζεται βάσει βάρους, όγκου του δέματος αλλά και του ταχυδρομικού σας κώδικα. Καθώς τοποθετείτε την παραγγελία σας και πριν την ολοκληρώσετε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο εκτίμησης κόστους αποστολής και να δείτε ποιο θα είναι το κόστος για την αποστολή της παραγγελίας σας στη διεύθυνση που έχετε καταχωρήσει.
3. Ποιες μέθοδοι πληρωμής υποστηρίζονται;
Οι μέθοδοι πληρωμής που υποστηρίζονται είναι η κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή πληρωμή με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα και η αντικαταβολή. Επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής που σας ταιριάζει καλύτερα κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
4. Από τι υλικό είναι φτιαγμένες οι ρόδες ;
Αναλόγως με τη χρήση για την οποία προορίζονται, οι ρόδες μας μπορεί να είναι ένας συνδυασμός υλικών όπως: πολυουρεθάνη, σίδηρο, χυτοσίδηρο, πρεσαριστό γαλβανισμένο χαλυβδόφυλλο, ατσάλι, nylon, φαινολική ρητίνη, πολυπροπυλένιο, ενισχυμένο ντουραλουμίνιο και fiberglass. Ρωτήστε μας ποιο υλικό είναι κατάλληλο για τη δική σας περίπτωση.
5. Πώς να επιλέξω την σωστή ρόδα ;
Για να επιλέξετε την σωστή ρόδα ανάλογα με τον τρόπο χρήσης και το είδος του φορτίου που θα μεταφέρετε, μπορείτε να συμβουλευτείτε τη σελίδα για την επιλογή ρόδας και τα υπολογιστικά εργαλεία που σας παρέχουμε.
ή σας περίπτωση.
6. Τι μετρήσεις πρέπει να κάνω για να λάβω τις σωστές ρόδες ;
Στην περίπτωση που θέλετε να προβείτε σε αντικατάσταση:
α) σκέτης ρόδας πρέπει να λάβετε 4 μετρήσεις: διάμετρο ρόδας, πλάτος ρόδας , μήκος οπής( κέντρου) και διάμετρο οπής (κέντρου). Καταρχάς, μετρήστε τη διάμετρο ρόδας , δηλαδή την απόσταση μεταξύ των πλευρών της ρόδας . Το πλάτος ρόδας αντιπροσωπεύει το πιο ευρύ σημείο του υλικού επιφάνειας κύλισης (το σημείο που πατάει η ρόδα). Στη συνέχεια, μετρήστε το μήκος της οπής(προσοχή ενδέχεται να μην είναι το ίδιο με το πλάτος της ρόδας ).Τέλος, η διάμετρος της οπής (κέντρου) .Χρησιμοποιήστε παχύμετρο ή μετροταινία για τις μετρήσεις αυτές.
β) ρόδας με βάση πρέπει να λάβετε 3 μετρήσεις: διάμετρο ρόδας , διαστάσεις βάσης και ολικό ύψος. Καταρχάς, μετρήστε τη διάμετρο ρόδας. Στη συνέχεια, αν η βάση είναι παραλληλόγραμμη/τετράγωνη μετρήστε μήκος & πλάτος καθώς και αποστάσεις των οπών που περνάει η βίδα .Στην περίπτωση που η βάση είναι με οπή μετράμε την διάμετρο της οπής. Τέλος μετρήστε το ολικό ύψος ,αν είναι σημαντικό για την χρήση σας.
Αν χρειάζεστε βοήθεια θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε. Απλώς επικοινωνήστε μαζί μας .
7. Τι γίνεται σε περίπτωση που το προϊόν που επέλεξα δεν ανταποκρίνεται στην ανάγκη μου;
Στην περίπτωση που έχετε αλλάξει γνώμη για την αγορά σας μπορείτε να τα επιστρέψετε τα προϊόντα αυτά, θα επιβαρυνθείτε τα μεταφορικά έξοδα και πρέπει να βεβαιωθείτε πως τα είδη βρίσκονται σε άριστη κατάσταση. Για τις ηλεκτρονικές αγορές σας, διατηρείτε το δικαίωμα υπαναχώρησης, όπως αυτό ορίζεται από τη νομοθεσία, εκτός από τις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν κατασκευαστεί ή παραγγελθεί εξ ολοκλήρου για σας.
Για περισσότερες πληροφορίες συμβουλευτείτε το πεδίο όροι και προϋποθέσεις ή επικοινωνήστε μαζί μας .
8. Ποια είναι η πολιτική επιστροφών;
Η πολιτική επιστροφών της εταιρείας μας προβλέπει ότι οι επιστροφές πρέπει να γίνονται εντός 15 ημερών από την ημερομηνίας παράδοσης. Τα προϊόντα επιστρέφονται μόνο όταν είναι σε άριστη κατάσταση και δεν έχουν κατασκευαστεί ή παραγγελθεί εξ ολοκλήρου για σας. Το κόστος επιστροφής είναι ευθύνη των αγοραστών. Αν θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, μπορείτε να το κάνετε την ίδια μέρα που την υποβάλλατε. Σε όλες τις περιπτώσεις επιστροφών, οφείλετε να επικοινωνείτε το αίτημά σας γραπτώς στο [email protected] . Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά, συμβουλευτείτε το πεδίο όροι και προϋποθέσεις .
9. Τι περιλαμβάνει η πιστοποίηση των προϊόντων μας ;
Συνεργαζόμαστε με κορυφαίους προμηθευτές, βασιζόμαστε στις οδηγίες των κατασκευαστών, γι’ αυτό μπορείτε να ζητήσετε τα απαραίτητα πιστοποιητικά/έγγραφα που συνοδεύουν τα προϊόντα μας. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας .
10. Πρέπει να κάνω εγγραφή για να καταχωρήσω μία παραγγελία;
Αν και η εγγραφή δεν είναι υποχρεωτική για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, προτείνουμε να το κάνετε για τη διευκόλυνσή σας σε μελλοντικές αγορές. Ωστόσο, αν δεν το επιθυμείτε, παραβλέψτε αυτό το βήμα και ολοκληρώστε κανονικά την παραγγελία ως επισκέπτης.